1 آبان 1403
ورزشی

استقلال در این شهر عشق می‌کند!

سلام صنعت / هواداران استقلال که بدون محدودیت سنی و جنسیتی برای تشویق تیم موردعلاقه‌شان مقابل فرودگاه و هتل صف کشیده بودند، نشان دادند که بی‌دلیل نیست اهواز شهر دوم این تیم لقب گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، هوای هفدهم اسفند ماه در اهواز، هیچ نشانه‌ای از یک زمستان ندارد. هوایی کاملا بهاری، مطبوع و ابری که انتظار رسیدن کاروان استقلال را می‌کشد. هواداران این تیم نیز خود را به فرودگاه رسانده بودند تا بلکه بتوانند بازیکنان موردعلاقه خود را زیارت کنند.

حضور استقلال در اهواز، همواره با استقبال گرم هواداران این تیم همراه شده است. طرفداران آبی پوش در مرکز استان خوزستان به حدی پرشمار هستند که از اهواز به عنوان شهر دوم استقلال نام برده می‌شود. طی سال‌های گذشته و با هر سفر آبی‌ها به این شهر، آنها به گرمی مورد استقبال هواداران خودی قرار گرفته‌اند. اما در سفر روز گذشته استقلال به اهواز، استقبال به عمل آمده مقداری کمرنگ‌تر از همیشه بود. با این حال، حدود 50 تا 60 نفر از علاقه‌مندان به این تیم، خود را به بخش CIP فرودگاه اهواز رسانده و منتظر فرود هواپیمای حامل کاروان تیم بودند. هوادارانی که از طیف‌های مختلف سنی با لباس آبی رنگ پشت در ورودی ایستاده‌اند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *