1 آبان 1403
اقتصاد صنعت کسب و کار

نشست فعالان اقتصادی شرکت های شهرک صنعتی استان گیلان با حضور دکتر بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

سلام صنعت/ نشست فعالان اقتصادی شرکت های شهرک صنعتی استان گیلان با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دادگستری کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان، نشست فعالان اقتصادی شرکت های شهرک صنعتی استان گیلان با حضور دکتر بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دادگستری کل استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر و تشکر از مسئولان قضایی استان در ادوار گذشته در راستای حمایت از سرمایه گذاران و احیای شرکت های تعطیل شده تصریح کرد: کارخانه پوشش یکی از مصادیق احیای واحد های تولیدی تعطیل شده در استان بود که به همت دستگاه قضایی راه اندازی شد.

وی رفع موانع تولید را یکی از برنامه های دستگاه قضایی عنوان نمود و ابراز داشت: در همین راستا تاکنون 26 واحد تولیدی تعطیل شده با حمایت های دستگاه قضایی و همچنین با کمک دولت و دستگاه های متولی، احیا و از بیکاری تعدادی زیای از افراد جلوگیری شده است.

رئیس شورای قضایی استان در پایان خاطر نشان کرد: همه باید برای شکوفایی و قوت اقتصاد و ناامیدی دشمن دست به دست هم داده و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و اشتغال جوانان ایجاد کنیم.

بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان لزوم صدور اسناد شهرک های صنعتی تصریح کرد: امسال برای تمامی شهرک های صنعتی ثبت مالکیت انجام شده و برای 90 % شهرک های صنعتی سند صادر شده است.

وی  در ادامه اظهار داشت: این اسناد وثیقه ی مناسبی برای دریافت تسهیلات و کمک به رونق شهرک های صنعتی است.

بابایی با اشاره به اینکه برای 524 قطعه در شهرک صنعتی سفیدرود و 50 هکتار در شهرک صنعتی لنگرود مراحل صدور سند انجام شده است افزود: در راستای حل مشکل تعاونی مسکن کارکنان استانداری و جهاد کشاورزی که از معضلات بزرگ استان گیلان بود، 750 سند مالکیت صادر شده که تعدادی از این اسناد به نمایندگان این شرکت تقدیم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *